Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
„Rīgas Melnā balzama” sēriju paplašina ar jaunu dzērienu - ELEMENT
Emitents Amber Latvijas balzams, AS (097900BGLZ0000056644)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2013-10-08 13:39:38
Versijas komentārs
Teksts

 

Labi pazīstamā Latvijas eksportprece un tūristu iecienītais suvenīrs no Latvijas “Rīgas Melnais balzams” paplašina savu produktu sēriju ar jaunu dzērienu -  “Rīgas Melnais balzams ELEMENT”.

“Rīgas Melnais balzams ELEMENT” tapis, sadarbojoties AS “Latvijas balzams” tehnologiem un mārketinga speciālistiem. Darbs pie jaunā dzēriena, tajā skaitā receptūras izveides, aizņēmis vairāk nekā pusotru gadu – informē uzņēmuma komunikācijas vadītāja Dana Hasana. Jaunā produkta un zīmola “ELEMENT” izstrādē investēti 12 tūkstoši latu.

„Rīgas Melnā balzama ELEMENT” ražošana tika uzsākta pašā septembra nogalē. Pirmajā partijā ir saražoti 30 tūkstoši litru. Līdz šī gada beigām plānots kopumā saražot 47 tūkstošus litru jaunā dzēriena, kurus plāno realizēt kā vietējā, tā ārvalstu tirgos.

Jaunais produkts “Rīgas Melnā balzama” sērijā radīts, ņemot vērā pasaules tendences dzērienu nozarē un izmaiņas patērētāju gaumē. Tā kompozīcijas pamatu veido tradicionālais “Rīgas Melnā balzama” dabīgo zālīšu un augu nolējums, kas papildināts ar citām oriģinālām sastāvdaļām. „ELEMENT” ražošana, salīdzinot ar klasisko Balzamu, ir sarežģītāka un laikietilpīgāka, jo visas dzēriena sastāvdaļas netiek sajauktas (kupažētas) vienlaicīgi, bet gan divos posmos. Gatavais „ELEMENT”, tāpat kā citi Balzama produkti, tiek pildīts māla krūkā, kurā balzams nogatavojas un iegūst savu neatkārtojamo garšu. Etiķetes dizainā ir izmantota melnās, sarkanās un sudraba krāsu kombinācija.

„ELEMENT” papildina preču zīmes “Rīgas Melnais balzams” sēriju, kuru tālajā 1752.gadā aizsāka „Rīgas Melnais balzams” un 2008. gadā papildināja „Rīgas Melnais balzams ar upeņu garšu”.

„Jaunais zīmols saglabā visas esošās „Rīgas Melnā balzama” vērtības: unikalitāti, kvalitāti un dabīgumu. Turklāt, ar “ELEMENT” ieviešanu 260 gadu vecais zīmols apliecina, ka ir arī aktuāls un mūsdienīgs. Šis dzēriens uzrunās modernu, aktīvu un internacionālu 21.gadsimta patērētāju gan Latvijā, gan ārvalstīs”, stāsta “Rīgas Melnā balzama” Zīmola vadītājs Ģirts Liniņš.

“Esam plānojuši, ka jaunais “ELEMENT” jau šogad dosies arī uz vairākiem eksporta tirgiem”, komentējot eksporta plānus, papildina AS “Latvijas balzams” Komercdirektors Valters Kaže.

„Rīgas Melnais balzams ELEMENT” jau ir pieejams specializētajos „Latvijas balzams” veikalos un šonedēļ nonāks pārdošanā arī Latvijas lielveikalu ķēdēs.

Eksporta un vietējā tirgus dati:

“Rīgas Melnais balzams” ir viens no pārdotākajiem dzērieniem “Latvijas balzams” portfelī ne tikai Latvijā, bet arī eksporta tirgos. “Rīgas Melnā balzama” un “Rīgas Melnā balzama ar upeņu garšu” kopējie pārdošanas apjomi vietējā un eksporta tirgos 2012.gadā auga par 19%, sasniedzot 1 205 932 litrus.

 

Arī Latvijā “Rīgas Melnā balzama” realizācijas apjomi vairāku gadu garumā nemainīgi saglabā augošu tendenci. Saskaņā ar produkta vairumtirgotāja “SPI Distribution Latvia” datiem,  2012. gadā šī produkta pārdošana vietējā tirgū auga par 14%, salīdzinot ar 2011.gadu. Līdzīgu tendenci vērojām arī eksporta tirgos, kur pieprasījums pēc “Rīgas Melnā balzama” produktiem pērn audzis par 9%.

Rīgas aptiekārs Kunce 18.gadsimtā radīja dzēriena pamata recepti, apvienojot tajā dažādus dabas elementus. Trīs gadsimtus vēlāk AS “Latvijas balzams” meistari izveido jaunu “Rīgas Melnā balzama” versiju – “ELEMENT”, uzsverot, ka pamatvērtības paliek, lai arī dzīves elementi mainās.

Papildu informācija:

Dana Hasana

AS “Latvijas balzams” Komunikācijas vadītāja

Tel.: +371 67011711

Mob.:+371 26355895

E-pasts: dana.hasana@lb.lv

www.lb.lv

 

Par AS “Latvijas balzams”

AS “Latvijas balzams” ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi kopš 1900. gada. Uzņēmums pārstāv 24% Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus un ar vairāk nekā 100 produktu nosaukumiem pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos ir izteikts tirgus līderis Latvijā.

AS “Latvijas balzams” nodrošina vairāk nekā 600 darba vietas, un ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā. Starp ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā “Stolichnaya”, “Moskovskaya”, “Rīgas Melnais balzams” un “Rīgas šampanietis”. Tā lielākais lepnums, “Rīgas Melnais balzams”, ir viens no vissenākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā ar pirmsākumu jau 1752. gadā. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne, kas ražo vairāk nekā 100 dažādu nosaukumu dzērienus.

AS “Latvijas balzams”  ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk nekā 160 valstīs ar SPI Group starpniecību un vairāk nekā 30 pasaules valstīs tiešā eksporta ceļā. Uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto kvalitāti apliecina ne tikai simtiem apbalvojumu dažādos pašmāju un starptautiskos konkursos gūtie kvalitātes sertifikāti, bet arī gadu desmitos iemantotā patērētāju uzticība. Ražošanā ieviesti starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam, iepakojumam, darba kultūrai.

2013. gada maijā AS “Latvijas balzams” ieguva sudraba medaļu Ilgtspējas indeksā, uzlabojot savu kopējo sniegumu salīdzinot ar 2012. gadu, kas apliecina mērķtiecīgu darbu uzņēmuma iekšējo procesu efektivizācijā un risku vadībā.

Pielikumi