Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
„Latvijas balzams”: LGBT boikots nav ietekmējis Stolichnaya® ražošanu
Emitents Amber Latvijas balzams, AS (097900BGLZ0000056644)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2013-07-31 09:54:04
Versijas komentārs
Teksts

 

Komentējot vairākos masu medijos izskanējušo ziņu par to, ka AS „Latvijas balzams” darbību varētu ietekmēt Amerikas LGBT organizāciju aicinājums boikotēt Krievijas preces, kas maldīgi skāris arī premiālo degvīna zīmolu Stolichnaya® ”Latvijas balzams (LB) Komunikācijas vadītāja Dana Hasana apliecina, ka šobrīd nav pamata runāt par premiāla degvīna Stolichnaya® plānoto ražošanas apjomu samazinājumu.

 

Zīmola Stolichnaya® īpašnieki – SPI Group, kas atrodas Luksemburgā, informē, ka degvīna pārdošanas apjomus minētie notikumi nav ietekmējuši. SPI Group vadība uzsver, ka tolerance, godīgums un caurspīdīgums darbībā, vienlīdzība un dažādība ir tās vērtības, uz kurām ir balstīta SPI Group biznesa filozofija. LGBT sabiedrība ASV un citur pasaulē ir būtiska patērētāju auditorija. Pašlaik notiek aktīvs skaidrojošs darbs, lai novērstu radušos pārpratumu par degvīna Stolichnaya® izcelsmi.

 

„Esam pārliecināti, ka zīmola īpašnieks SPI Group ir paskaidrojis sabiedrībai, ka viens no populārākajiem pasaulē degvīniem Stolichnaya® netiek ražots Krievijā, bet gan kopš 1948.gada tiek ražots šeit AS „Latvijas balzams”. Degvīns Stolichnaya® un SPI Group ir pauduši publisku atbalstu starptautiskai LGBT sabiedrībai cīņā ar Krievijas valdības ieņemto pozīciju pret seksuālajām minoritātēm un to tiesībām, izplatot oficiālu vēstuli no grupas vārda un uzsverot, ka Stolichnaya® nekad nav pretnostatījusi sevi LGBT kustībai un ir realizējusi virkni atbalsta kampaņu”, pauž D.Hasana.  

 

Uzņēmuma pārstāve informē, ka pirmajā pusgadā „Stolichnaya” ražošana „Latvijas balzamā” pārsniegusi plānoto, kas ir ievērojams uzkrājums arī negaidītu tirgus pārmaiņu gadījumā: „Dati liecina, ka degvīna Stolichnaya® ražošanas apjomi šī gada 6 mēnešos auguši par 10% attiecībā pret pērnā gada attiecīgo posmu, kas ir iepriecinoša statistika”.

 

Šogad Latvijas tirgū ir uzsākta vairāku jaunu „Stolichnaya” produktu izplatīšana”, kas saražoti tepat „Latvijas balzamā”. Tā reaģējot uz pasaulē un Latvijā pieaugošo aromatizēto degvīnu popularitāti, degvīna Stolichnaya® līnija Latvijā šogad tika paplašināta ar trim aromatizētiem degvīniem : Stoli® Wild Cherri, Stoli® Chocolat Razberi un Stoli® Salted Karamel, kā arī ar vieglo degvīnu ar samazinātu alkohola līmeni jeb 20% absolūtā spirta - Stoli® Red. Aprīlī tika uzsākta jauna alkoholiskā kokteiļa „Stoli Cold” ražošana.

 

Neskatoties uz joprojām fiksēto kopējo degvīna tirgus kritumu Latvijā, pērn degvīna Stolichnaya® realizācija vietējā tirgū pieauga par 33%.

 

 

Papildu informācija:

Dana Hasana

AS “Latvijas balzams” Komunikācijas vadītāja

Tel.: +371 67011711

Mob.:+371 26355895

E-pasts: dana.hasana@lb.lv

www.lb.lv

 

 

Par AS “Latvijas Balzams”

 

AS „Latvijas balzams” ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi kopš 1900. gada. Tā lielākais lepnums, Rīgas Melnais balzams, ir viens no vissenākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā ar pirmsākumu jau 1752. gadā. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne, kas ražo vairāk nekā 100 dažādu nosaukumu dzērienus.

 

AS „Latvijas balzams” nodrošina vairāk nekā 600 darba vietas, un  ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā. AS Latvijas balzams ar vairāk nekā 100 produktu nosaukumiem pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos ir izteikts tirgus līderis Latvijā. Starp ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya, Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un Rīgas šampanietis.

 

AS „Latvijas balzams”  ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk nekā 160 valstīs ar SPI Group starpniecību un vairāk nekā 30 pasaules tirgos tiešā eksporta celā. Uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto kvalitāti apliecina ne tikai simtiem apbalvojumu dažādos pašmāju un starptautiskos konkursos gūtie kvalitātes sertifikāti, bet arī gadu desmitos iemantotā patērētāju uzticība. Ražošanā ieviesti starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam, iepakojumam, darba kultūrai.

 

2013. gada maijā AS Latvijas balzams ieguva sudraba medaļu Ilgtspējas indeksā, uzlabojot savu kopējo sniegumu salīdzinot ar 2012. gadu, kas apliecina mērķtiecīgu darbu uzņēmuma iekšējo procesu efektivizācijā un risku vadībā.

 

 

 

Pielikumi