Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
“Latvijas balzams” uzsāk Riga Black® Vodka eksportu uz Ķīnu
Emitents Amber Latvijas balzams, AS (097900BGLZ0000056644)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2013-04-23 09:20:31
Versijas komentārs
Teksts

 

Turpinot mērķtiecīgu eksporta tīkla paplašināšanu, vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijas valstīs AS “Latvijas balzams” (LB) uzsāk sava jaunākā degvīna Riga Black® Vodka eksportu uz Ķīnu. Pirmā 17 tūkstošus pudeļu liela dzēriena partija ar īpašu etiķeti ķīniešu valodā sasniegs šo austrumu tirgu jau aprīļa beigās vai maija sākumā - informē uzņēmumā.

 Degvīns Riga Black® Vodka šī gada 1.ceturksnī uzrādījis labus pārdošanas rezultātus arī vietējā tirgū, pārsniedzot plānoto.

 Riga Black® Vodka ražošana “Latvijas balzamā” tika uzsākta pērnā gada nogalē. Jau decembrī Riga Black® Vodka pirmā eksporta partija tika nosūtīta uz Lielbritāniju, bet šogad jau uzsākts šī produkta eksports uz  Ķīnu.

 „Ķīna, bez šaubām ir interesants un perspektīvs tirgus, taču jāatzīst, ka arī ne vieglākais pārtikas un dzērienu eksportētajiem. Attiecība uz šo mūsu jaunāko degvīnu mēs cerīgi raugāmies uz Krieviju, kā uz nākamo eksporta tirgu, kur pašlaik notiek šī produkta reģistrācija, kas ir nepieciešama eksporta uzsākšanai,” norāda AS “Latvijas balzams” Pārdošanas nodaļas  direktors Justs Dzedons.

 J.Dzedons informē, ka maijā plānots prezentēt Riga Black® Vodka degvīnu starptautiskā dzērienu izstādē „London International Wine Fair” (Londona, 20-22. maijs) kopā ar citiem „House of Riga Black Balsam” produktiem.

 Kā liecina produkta izplatītāju „SPI Distribution (Latvia)” dati, Riga Black® Vodka pārdošanas rezultāti šī gada pirmajā ceturksnī vietējā tirgū par 5% pārsniedza plānoto, ko ir izdevies panākt ražošanas, mārketinga speciālistu un citu iesaistīto pušu saskaņota un mērķtiecīga darba rezultātā.”

 Februārī Riga Black® Vodka vides reklāmas kampaņa “Pilsēta atdzīvojas naktī” tika atzīta par labāko kampaņu Clear Channel stendos. Reklāmas eksperti atzinīgi novērtējuši vizuālā risinājuma lakonismu, kontrastu un skaidru zīmola komunikāciju.

 Riga Black® Vodka aizsāk jaunizveidoto «House of Riga Black Balsam» izcilās kvalitātes zīmi, simbolizējot „Rīgas Melnā balzama” meistaru pieredzi dzērienu radīšanā. Degvīna augsto kvalitāti un tīro garšu nodrošina unikāla septiņu pakāpju filtrācija, tajā skaitā filtrācijas tehnoloģija ar aktīvo ogli, kurā iestrādāti sudraba joni. Šī tehnoloģija degvīna ražošanā „Latvijas balzamā” tiek izmantota pirmo reizi.

 

Papildu informācija:

 

Dana Hasana

AS „Latvijas balzams” Komunikācijas vadītāja

Tel.: +371 67011711

Mob.:+371 26355895

E-mail: dana.hasana@lb.lv

www.lb.lv

 

 

 

Par AS “Latvijas Balzams”

 

AS „Latvijas balzams” ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi kopš 1900. gada. Tā lielākais lepnums, Rīgas Melnais balzams, ir viens no vissenākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā ar pirmsākumu jau 1752. gadā. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne.

 AS „Latvijas balzams” nodrošina vairāk nekā 600 darba vietas, un ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā. AS Latvijas balzams ar vairāk nekā 100 produktu nosaukumiem pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos ir izteikts tirgus līderis Latvijā. Starp ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya, Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un Rīgas šampanietis.

 „Latvijas balzams” ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk nekā 160 valstīs ar SPI Group starpniecību un vairāk nekā 30 pasaules valstīs tiešā eksporta ceļā. Uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto kvalitāti apliecina ne tikai simtiem apbalvojumu dažādos pašmāju un starptautiskos konkursos gūtie kvalitātes sertifikāti, bet arī gadu desmitos iemantotā patērētāju uzticība. Ražošanā ieviesti starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam, iepakojumam, darba kultūrai.

 

Pielikumi