Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
„Latvijas balzams”: Latvijas alkoholiskiem dzērieniem ir liels eksporta potenciāls.
Emitents Amber Latvijas balzams, AS (097900BGLZ0000056644)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2013-02-20 18:45:40
Versijas komentārs
Teksts

 

Dalību lielākajā Austrumeiropā pārtikas gadatirgū PRODEXPO 2013 AS „Latvijas balzams” pārstāvji vērtē kā veiksmīgu, jo interese par Latvijā ražotajiem dzērieniem bijusi liela. Tuvākā pusgada laikā plānots noslēgt vairākus jaunus eksporta līgumus – informē uzņēmumā.
 
„„Rīgas Melnais balzams” kā izcils zīmols, joprojām interesē daudzu valstu izplatītājus, kas vēlētos to redzēt savā portfelī. Tas apstiprina mūsu plānus kāpināt šī dzēriena eksportu esošajos tirgos jau šogad, kā arī ieiet jaunos tirgos kā Moldova, Azerbaidžāna, Baltkrievija un citi,” saka LB Eksporta direktors Justs Dzedons. 
 
Augsti novērtēta izstādes apmeklētāju vidū bijusi degvīna Riga Black Vodka kvalitāte. „Lai arī braukt uz Krieviju ar savu degvīnu varētu likties diezgan drosmīgs solis, tas ir noteikti attaisnojies. Jau strādājam pie vairāku konkrētu eksporta piedāvājumu sagatavošanas šim produktam. Mūsu pievienotā vērtība ir kvalitāte, ko šis produkts garantē. Līdz ar Krievijā noteiktās minimālas degvīna cenas pieaugumu, importētie degvīni kļūst konkurētspējīgāki šajā tirgū, tādēļ Krievija noteikti būs nākamais Riga Black Vodka eksporta tirgus pēc Lielbritānijas,” stāsta LB Zīmolu direktors Valters Kaže. Kā potenciālos šī degvīna eksporta tirgus NVS valstu telpā viņš saredz arī Baltkrieviju, Kazahstānu, Moldovu.
 
Liela interese izstādē tikusi izrādīta arī par „Latvijas balzama” radīto un ražoto brendiju „Grand Cavalier Exclusive”, kura pamata noieta tirgus jau desmit gadus ir Lietuva, un Latvijā labi pazīstamo liķieri Moka, kas jau tiek eksportēts uz Lietuvu, Poliju un Lielbritāniju. Par liķieri „Moka” lielu interesi izrādījuši Turciju pārstāvošie izplatītāji.
 
Konkurence alkoholisko dzērienu segmentā izstādē bijusi ļoti izteikta, par ko liecina fakts, ka četras no astoņām izstādes ēkām bija veltītas tieši alkoholisko dzērienu piedāvājumiem. Kopumā 22 paviljonos bija pārstāvētas vairāk nekā 2000 kompānijas, to skaitā 336 alkoholisko dzērienu nozares uzņēmumi no 29 valstīm.
 
„Latvijas balzams” bija pārstāvēts ar savu stendu un plašu produktu klāstu lielākajā pārtikas forumā Austrumeiropā un NVS reģionā – izstādē, kas notika Maskavā no 11. līdz 15.februārim. „Latvijas balzama” dalība izstādē notiek ar LIAA eksporta attīstības programmas līdzfinansējumu.
 
Papildu informācija:
Dana Hasana
AS „Latvijas balzams” Komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 67011711
Mob.:+371 26355895
 
Pielikumi