Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
“Rīgas Melnā balzama” produktu pārdošanas apjomi pērn auguši par 19%
Emitents Amber Latvijas balzams, AS (097900BGLZ0000056644)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2013-01-23 13:12:19
Versijas komentārs
Teksts

 

“Rīgas Melnā balzama” un „Rīgas Melnā balzama ar upeņu garšu” kopējie pārdošanas apjomi vietējā un eksporta tirgos pērn auguši par 19%, sasniedzot 1 205 932 litrus – informē AS „Latvijas balzams. Īpaši veiksmīgs 2012.gads ir bijis “Rīgas Melnajam balzamam ar upeņu garšu”, kura realizācijas rādītāji eksporta tirgū pērn auguši vairāk nekā uz pusi jeb par 61%, bet vietējā tirgū - par 52%. Uzņēmums redz potenciālu kāpināt „Rīgas melnā balzama”pārdošanu arī šogad, norādot uz jauniem projektiem kā vietējā, tā arī Eiropas un citu valstu tirgos. 
 
“Rīgas Melnā balzama” realizācijas apjomi Latvijā jau kuru gadu saglabā augošu tendenci. Saskaņā ar produkta vairumtirgotāja „SPI Distribution Latvia” datiem 2012. gadā šī produkta pārdošana vietējā tirgū augusi par 14%, salīdzinot ar 2011.gadu. Līdzīgu tendenci vērojām arī eksporta tirgos, kur pieprasījums pēc “Rīgas Melnā balzama” pērn audzis par 9%.
 
 „Īpašu atzinību patērētāju vidū ir izpelnījies “Rīgas Melnais balzams” ar upeņu garšu, kura ražošanu uzsākām 2009. gadā. Pērn šī dzēriena pārdošanas rezultāti gan Latvijā, gan ārzemēs palielinājušies uz pusi, uzsākām arī tā sauktā „Upeņu balzama” eksportu uz ASV. Tādēļ varam ar pārliecību teikt, ka “Rīgas Melnā balzama” 260. jubilejas gads ir aizvadīts godam,” saka AS “Latvijas balzams” Zīmolu direktors Valters Kaže. 
 
Pagājušajā gadā eksportam tika saražota katra ceturtā Balzama pudele jeb 24% no kopējā ražošanas apjoma. “Rīgas Melnais balzams” pērn bija pārdošanā 22 eksporta tirgos, tajā skaitā arī beznodokļu zonā (Duty Free), kopējam eksporta apjomam sasniedzot 283 743 litrus. Pērn tika uzsākts arī „Rīgas Melnā balzama” eksports uz Horvātiju un Gruziju.
 
Stabili augošie realizācijas rādītāji liecina, ka “Rīgas Melnā balzama” produktiem ir potenciāls augt, tādēļ šogad aktīvi strādāsim pie eksporta tīkla attīstīšanas kā esošajos, tā jaunos tirgos. Šobrīd ar optimismu raugāmies uz Eiropas un Centrālāzijas tirgiem - Poliju, Lielbritāniju, Kaļiņingradas apgabalu, kā arī Kazahstānu, Gruziju un Azerbaidžānu,” norāda AS „Latvijas balzams” Eksporta direktors Justs Dzedons.
 
Kā jau tika informēts, 2012. gadā tika atzīmēta “Rīgas Melnā balzama” 260. gadadiena, kuras ietvaros tika veikta mērķtiecīga zīmola komunikācija, uzrunājot jaunas patērētāju auditorijas. Par godu šim datumam, limitētā daudzumā tika saražota “Rīgas Melnā balzama” partija īpašā jubilejas dizaina iepakojumā.
 
 
Papildu informācija:
 
Dana Hasana
AS „Latvijas balzams” Komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 67011711
Mob.:+371 26355895
 
Par AS “Latvijas Balzams”
 
AS „Latvijas balzams” ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi kopš 1900. gada. Tā lielākais lepnums, Rīgas Melnais balzams, ir viens no vissenākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā ar pirmsākumu jau 1752. gadā. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne.
 
AS „Latvijas balzams” nodrošina vairāk nekā 600 darba vietas, un ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā. AS Latvijas balzams ar vairāk nekā 100 produktu nosaukumiem pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos ir izteikts tirgus līderis Latvijā. Starp ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya, Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un Rīgas šampanietis.
 
„Latvijas balzams” ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk nekā 160 valstīs ar SPI Group starpniecību un vairāk nekā 30 pasaules valstīs tiešā eksporta ceļā. Uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto kvalitāti apliecina ne tikai simtiem apbalvojumu dažādos pašmāju un starptautiskos konkursos gūtie kvalitātes sertifikāti, bet arī gadu desmitos iemantotā patērētāju uzticība. Ražošanā ieviesti starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam, iepakojumam, darba kultūrai.
 
 
 
 
Pielikumi