Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
Parex banka sāk strādāt ar jaunu nosaukumu - Reverta
Emitents Reverta, AS (iepriekšējais nosaukums - Parex banka, AS) (097900BHBR0000064855)
Veids Būtiski notikumi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2012-05-10 09:50:07
Versijas komentārs
Teksts

Šodien, 2012. gada 10. maijā, akciju sabiedrība Parex banka sāk strādāt ar jaunu zīmolu.  Turpmāk vienīgais Baltijas reģionā un viens no Austrumeiropas un Centrāleiropas vadošajiem problemātisko aktīvu pārvaldīšanas uzņēmumiem būs atpazīstams ar nosaukumu – Reverta.  Jāuzsver, ka jaunais zīmols iezīmē ne vien izmaiņas uzņēmuma vizuālajā identitātē, bet arī atspoguļo tā statusa maiņu, no kredītiestādes kļūstot par profesionālu problemātisko aktīvu pārvaldītāju. 
 
„Zīmola maiņa mums nebija pašmērķis, bet gan likumsakarīgs un nozīmīgs solis uzņēmuma attīstības procesā. Izmantojot mūsu uzkrāto pieredzi un specifiskās zināšanas, ir izveidots unikāls uzņēmums Latvijā un Baltijas reģionā , kura darbības veids ir profesionāla  problemātisko aktīvu pārvaldīšana.  Arī starptautiskajā finanšu sektorā šādu specializētu uzņēmumu nav daudz, jo vairumā gadījumu problemātisko aktīvu jautājumi tiek risināti vai nu pašu spēkiem, vai arī tos sadalot un pārdodot investoriem”, norāda Kristofers Gviljams, akciju sabiedrības Reverta valdes priekšsēdētājs.

Uzņēmuma  vizuālo identitāti var apskatīt un novērtēt arī interneta vidē, jo sākot no šodienas  sāk strādāt arī Reverta jaunā korporatīvā mājas lapa, kas atrodama interneta vietnē www. reverta.lv.  Savukārt sociālo tīklu lietotāji varēs sekot Reverta jaunumiem jaunizveidotajā Twitter kontā. 


Papildus informācijai:
Zīmolam izvēlētais apzīmējums ir latīņu valodas vārds revertō, kas tulkojumā nozīmē atgriešanās visplašākajā šī vārda nozīmē.  Atgriešanās ir izvēlēta  par jaunā zīmola galveno simbolu – vai runājam par atgriešanos pie pamata darbības mērķiem, vai par valdības veikto investīciju atgūšanu. Logotipa simboliku atklāj uzsvērtais „V” burts, kas grafiski atspoguļo augšupeju un atjaunošanos pēc lejupslīdes. Tumšo,  negatīvo tendenci nomaina gaiša pozitīvā. Uz „V”  liktais uzsvars papildus izceļ tā semantisko saikni ar vārdiem „vērtība”,  „vadība”, „valsts”.

Akciju sabiedrības Reverta jauno zīmolu radījusi  integrēto mārketinga komunikāciju aģentūra Vivax Communications Group.


Sīkākai informācijai:
Marita Ozoliņa-Tumanovska
Komunikāciju un mārketinga direkcijas vadītāja
Tālr. 67779142 vai 29287169

Pielikumi