Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
Par AS „Latvijas kuģniecība” darbību. 2.daļa
Emitents Latvijas kuģniecība, AS (48510000VYR04HZGC213)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2011-12-08 18:14:28
Versijas komentārs
Teksts

Par frakta līgumiem, lietu Londonas tiesā un uzņēmuma nākotnes pārstrukturēšanas vīziju

AS „Latvijas kuģniecība” (NASDAQ OMX RIGA: LSC1R) padomes loceklis un AS „Ventspils nafta” (NASDAQ OMX RIGA: VNF1R), kam pieder 49,94% AS „Latvijas kuģniecība” akciju, valdes priekšsēdētājs Saimons Bodijs (Simon Boddy), šodien runājot par VN koncerna un asociētās sabiedrības LK vīziju, norādīja, ka AS „Latvijas kuģniecība” (LK) gadījumā ir aktīvu salikums – uzņēmums darbojas kuģošanas biznesā, bet tam pieder arī lieli nekustamie īpašumi, un tas ir iesaistīts tiesas procesos, no kuriem viens uzņēmumam iespējams varētu dot  135 milj. USD – piedzīšanas aktīvus. „Lai pēc iespējas vairāk paaugstinātu akcionāru vērtību – lai investori zinātu, kāda veida biznesā viņi iegulda – mana vīzija būtu pārdalīt LK, izveidojot tīri tankkuģu uzņēmumu un nekustamo īpašumu uzņēmumu. Un lai to izdarītu, mums vajadzētu meklēt partnerus nekustamo īpašumu biznesā, kam būtu naudas līdzekļi un attīstības idejas, un kas būtu ieinteresēti pārvaldīt tādu potenciāli lielus objektus kā Preses nama ēku un SIA „Rīgas Līcis”, kas varētu būt pasaules klases veselības centrs un SPA. Mēs ceram, ka Latvijas nekustamā īpašuma tirgus atkal iet uz augšu – varbūt tas lēni, bet neatlaidīgi atveseļosies,” paskaidroja Bodijs.
Bodijs arī komentēja Londonas tiesas procesu, kurā prasītāji ir vairākas vienkuģu sabiedrības LK koncernā – un  atbildētāji pēc apgalvotā ir korporatīvie un individuālie masveida krāpniecisko fraktēšanas shēmu labuma guvēji. Viņš uzsvēra, ka šī ir tikai LK lieta, un visi piedzītie līdzekļi (plus tiesas izdevumi) tiks LK. Sagaidāmā summa, ko uzņēmums atgūs ir 135 milj. USD, kas nākotnē nostādīs uzņēmumu daudz labākā formā. Aktīvu piedziņas laiks šobrīd nav paredzams.
Bodijs arī uzsvēra, ka šādas frakta līgumu shēmas un visa cita neatbilstošā prakse ir pilnībā apstādināta līdz ar jauno vadību. Arī LK valdes priekšsēdētājs Saimons Bleids (Simon Blaydes) uzsvēra, ka 2011.gadā uzņēmumā tika uzsākta detalizēta visu līgumu izskatīšana, veicot pasākumus piegādātāju maiņai. Tādā veidā tikuši izslēgti visi vidutāji starp LK un gala lietotājiem.
 
Papildu informācija:
Ilze Nagla
Sabiedrisko attiecību vadītāja
AS “ Latvijas kuģniecība”
Tel.: +371-29267454, +371-67715914
e-pasts: ilze.nagla@vnafta.lv
Pielikumi
LSC business update_Dec 8.pdf (515.50 kB)