Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
Atsauksme uz publikāciju BNS (03.02.2011)
Emitents Amber Latvijas balzams, AS (097900BGLZ0000056644)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2011-02-03 09:08:36
Versijas komentārs
Teksts

AS „Latvijas balzams” apstiprina sniegto informāciju un papildina/precizē sekojošo:

 A/s „Latvijas balzams” apstiprina, ka LB budžeta izpilde tiek stingri kontrolēta un būtiskākie budžeta izpildes kritēriji atbilst prognozētajam.
 
Kopumā pērn realizācijas apjomi, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, samazinājušies vidēji par 4%, kas ir saistīts ar paaugstināto nodokļu slogu, nelegālā alkohola īpatsvara pieaugumu, kā arī ekonomisko nestabilitāti valstī.
 
Lielākais mūsu noieta tirgus ir Pasaules alkohola tirgus. Tajā pērn svārstības bija līdzīgas kā 2009.gadā. Kopumā eksports uz „S.P.I.” grupas nekontrolētajiem trešo valstu tirgiem – ārpus Baltijas un Krievijas, pieaudzis par 7%, tādējādi ir virkne valstu, kurās tendences pērn bija pozitīvas.
 
Savukārt, ja runājam par mūsu kontrolētajiem tirgiem, tad mūsu uzņēmuma produkcijas eksports par 24% samazinājās Krievijā, tomēr Kaļiņingradas apgabalā pārdošanas apjomi pieauga par 20%. Vislielākie kritumi LB eksporta tirgos pērn bija Lietuvā (-24%), Igaunijā (-8%) un Polijā (-28%), Skandināvijas valstu apjomi saglabājās iepriekšējā līmenī, kamēr Ukrainas tirgū apjomi pieauga par 8%.
 
LB ir veicis jaunu eksporta tirgu iekarošanu, tādus kā Bulgārija, Ķīna, Austrālija un Kazahstāna, bet pagaidām piegādes apjomi nav nozīmīgi.
 
Dzirkstošo dzērienu, tostarp dzirkstošo vīnu, sidru un alkoholisko kokteiļu pārdošanas apjoms pērn kopumā samazinājās par 13%.
 
Pērn tika uzsākta trīs jaunu produktu ražošana - jauns sidrs „Lucky Dog” sērijā, „LB vodka” ar īpašo aukstuma tehnoloģiju, kā arī degvīns „Štopor”.
 
Šobrīd no a/s „Latvijas balzams” kopējā saražotā produkcijas apjoma privāto preču zīmju produktu īpatsvars ir ārkārtīgi niecīgs – mazāks par 5%.
 
A/s „Latvijas balzams” prognozē, ka 2011. gada rādītāji būs tuvi pērnā gada rādītājiem. Realizētās produkcijas apjoma pieaugums varētu būt līdz pat 10%, tomēr pamatā šis pieaugums nāks no „S.P.I.” grupas pasūtījumiem un mūsu produkcijas realizācijas pasaules tirgos, kas varētu pozitīvi ietekmēt uzņēmuma peļņas rādītāju.
 
 
 
Ziņu sagatavoja:
Inta Belova
+371 67011715
Pielikumi