Emitents | Latvijas kuģniecība, AS (48510000VYR04HZGC213) |
Veids | Būtiski notikumi |
Valoda | LV |
Statuss | Publicēts |
Versija | |
Datums | 2015-05-26 19:14:27 |
Versijas komentārs | |
Teksts |
Lai modernizētu “Latvijas kuģniecības” (LK) floti, laikā no maija līdz jūlijam Rīgas kuģu būvētavā tiks atjaunoti astoņi tankkuģi, veicot to tehnisko remontu, krāsošanas darbus un jaunu satelītiekārtu uzstādīšanu. Kuģu remontdarbos investēs 3,6 miljonus ASV dolāru, vidēji tie būs no 450 līdz 500 tūkstoši ASV dolāru vienam kuģim.
“Šobrīd
esam fokusējušies
uz to jomu stiprināšanu,
kas saistīti
ar tiešo
uzņēmumu
darbību
un turpinām
atbrīvoties
ar pamatbiznesu nesaistītiem
aktīviem.
Kuģu
remontā
Latvijā
tiks ieguldīts
1,6 miljoni ASV dolāru,
neskaitot rezerves daļas
un materiālus,
kurus iepērkam
no dažādām
pasaules malām.
“Latvijas
kuģniecības”
kuģu
modernizācija
veicinās
to konkurētspēju
pasaules
ķīmisko
kravu, naftas un tās
produktu pārvadāšanas
tirgū,”
stāsta
Roberts Kirkups,
“Latvijas
kuģniecības”
valdes priekšsēdētājs,
uzsverot, ka tik apjomīgi
kuģu
remontdarbi LK vēsturē
notiek pirmo reizi.
Kuģu
būvētavā,
sākot
ar maiju, piestās
vidējā
izmēra
tankkuģi
Piltene, Usma, Ugale, Targale, Ance un Zemgale.
Kuģu
Krisjanis Valdemars un Puze modernizācijas
darbi jau ir pabeigti. Remonta laikā
kuģi
tiek izcelti no
ūdens
sausajā
dokā,
kurā
pēc
kuģa
ievadīšanas
tiek izsūknēts
ūdens,
lai piekļūtu
visam kuģa
korpusam. Kuģiem
veic virsbūves
krāsošanu
ar augstas kvalitātes
pretapaugšanas
apdares pārklājumu,
kas palīdzēs
samazināt
kuģu
degvielas patēriņu,
vispārējos
remontdarbus, kā
arī
īpašu
tehnisko apkalpi, kas ir
iespējama
tikai sausajā
dokā.
Uz kuģiem
uzstādīs
satelīta
antenas un jaunākās
paaudzes komunikācijas
sistēmas,
ar kuru palīdzību
tiks nodrošināti
nepārtraukti
interneta sakari, kas uzlabos saziņu
un datu apmaiņu
ar kuģi
un tā
vadītāju
Rīgā,
tam atrodoties reisā
pasaules ūdeņos,
kā
arī
vēl
vairāk
uzlabos dzīves
apstākļus
jūrniekiem.
Īpaši
atzīmējama
papildu hidrauliskās
vinčas
uzstādīšana
kuģa
priekšgalā
atbilstoši
jaunākajiem
SPM (Single Point Mooring) noteikumiem un
pietauvošanās
aprīkojuma
uzlabošana
kuģa
pakaļgalā
atbilstoši
Norvēģijas
naftas termināļu
prasībām.
Tankkuģu
remonts notiks Rīgas
kuģu
būvētavā
Vecmīlgrāvī,
kas ir viena no lielākajām
kuģu
būvētavām
Baltijas jūras
reģionā
ar vairāk
nekā
simts gadu
pieredzi.
Par AS
“Latvijas
kuģniecība” AS “Latvijas kuģniecība” (NASDAQ OMX RIGA: LSC1R) ir starp lielākajiem pasaules kuģu īpašniekiem vidēja izmēra un handy tankkuģu segmentos un pēc naftas produktu pārvadājumu apjoma atrodas vadošajās pozīcijās starp līdzīgām kompānij |
Pielikumi |
|