Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
Latvijā veiks vērienīgu “Latvijas kuģniecības” tankkuģu modernizāciju
Emitents Latvijas kuģniecība, AS (48510000VYR04HZGC213)
Veids Būtiski notikumi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2015-05-26 19:14:27
Versijas komentārs
Teksts

Lai modernizētu Latvijas kuģniecības (LK) floti, laikā no maija līdz jūlijam Rīgas kuģu būvētavā tiks atjaunoti astoņi tankkuģi, veicot to tehnisko remontu, krāsošanas darbus un jaunu satelītiekārtu uzstādīšanu. Kuģu remontdarbos investēs 3,6 miljonus ASV dolāru, vidēji tie būs no 450 līdz 500 tūkstoši ASV dolāru vienam kuģim.

“Šobrīd esam fokusējušies uz to jomu stiprināšanu, kas saistīti ar tiešo uzņēmumu darbību un turpinām atbrīvoties ar pamatbiznesu nesaistītiem aktīviem. Kuģu remontā Latvijā tiks ieguldīts 1,6 miljoni ASV dolāru, neskaitot rezerves daļas un materiālus, kurus iepērkam no dažādām pasaules malām. Latvijas kuģniecības kuģu modernizācija veicinās to konkurētspēju pasaules ķīmisko kravu, naftas un tās produktu pārvadāšanas tirgū, stāsta Roberts Kirkups, Latvijas kuģniecības valdes priekšsēdētājs, uzsverot, ka tik apjomīgi kuģu remontdarbi LK vēsturē notiek pirmo reizi.

Kuģu būvētavā, sākot ar maiju, piestās vidējā izmēra tankkuģi Piltene, Usma, Ugale, Targale, Ance un Zemgale. Kuģu Krisjanis Valdemars un Puze modernizācijas darbi jau ir pabeigti. Remonta laikā kuģi tiek izcelti no ūdens sausajā dokā, kurā pēc kuģa ievadīšanas tiek izsūknēts ūdens, lai piekļūtu visam kuģa korpusam. Kuģiem veic virsbūves krāsošanu ar augstas kvalitātes pretapaugšanas apdares pārklājumu, kas palīdzēs samazināt kuģu degvielas patēriņu, vispārējos remontdarbus, kā arī īpašu tehnisko apkalpi, kas ir iespējama tikai sausajā dokā. Uz kuģiem uzstādīs satelīta antenas un jaunākās paaudzes komunikācijas sistēmas, ar kuru palīdzību tiks nodrošināti nepārtraukti interneta sakari, kas uzlabos saziņu un datu apmaiņu ar kuģi un tā vadītāju Rīgā, tam atrodoties reisā pasaules ūdeņos, kā arī vēl vairāk uzlabos dzīves apstākļus jūrniekiem. Īpaši atzīmējama papildu hidrauliskās vinčas uzstādīšana kuģa priekšgalā atbilstoši jaunākajiem SPM (Single Point Mooring) noteikumiem un pietauvošanās aprīkojuma uzlabošana kuģa pakaļgalā atbilstoši Norvēģijas naftas termināļu prasībām. Tankkuģu remonts notiks Rīgas kuģu būvētavā Vecmīlgrāvī, kas ir viena no lielākajām kuģu būvētavām Baltijas jūras reģionā ar vairāk nekā simts gadu pieredzi.

Par AS Latvijas kuģniecība

AS Latvijas kuģniecība (NASDAQ OMX RIGA: LSC1R) ir starp lielākajiem pasaules kuģu īpašniekiem vidēja izmēra un handy tankkuģu segmentos un pēc naftas produktu pārvadājumu apjoma atrodas vadošajās pozīcijās starp līdzīgām kompānij

Pielikumi