Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
„Latvijas balzams” eksportēs dzirkstošo dzērienu, kas filtrēts caur zeltu
Emitents Amber Latvijas balzams, AS (097900BGLZ0000056644)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2014-04-07 11:02:14
Versijas komentārs
Teksts

Turpinot ieviest inovācijas, „Latvijas balzams” uzsāk ražot dzirkstošo alkoholisko dzērienu „Cosmopolitan Diva”, kura tapšanā pirmoreiz izmantota unikāla tehnoloģija – dzēriena filtrācija caur zeltu. Dzēriena receptūras un dizaina izstrādē, tirgus pētījumos un ražošanas nodrošināšanā, kā arī mājaslapas izveidē investēti 22 tūkstoši eiro.


Dzirkstošais dzēriens „Cosmopolitan Diva” ir radīts tieši eksporta tirgum un atbilst jaunākajām dzērienu patēriņa tendencēm Eiropā un pasaulē. Par to interesi jau izrādījuši uzņēmuma klienti Krievijā, Izraēlā un Polijā.
"Jaunā produkta ieviešana ir stratēģisks solis, kas veicinās eksporta produktu portfeļa konsolidāciju un modernizāciju, virkni produktu aizstājot ar inovatīvu un mūsdienīgu zīmolu – „Cosmopolitan Diva”.  2013.gadā „Latvijas balzams” eksporta tirgu vajadzībām saražojis vairāk par 570 tūkstošiem litru gandrīz 20 dažādu zīmolu dzirkstošo dzērienu, kas tika tirgoti 17 eksporta tirgos. Uzņēmums tic, ka šis solis sekmēs arī jaunu eksporta tirgu apgūšanu”, pauž „Latvijas balzams” komercdirektors Valters Kaže.


 „Cosmopolitan Diva” ir arī pirmais Latvijā ražotais alkoholiskais dzēriens, kura etiķete satur brīvprātīgi ieviestu brīdinājuma marķējumu par alkohola lietošanas riskiem grūtniecēm un autovadītājiem. Šī ir jauna atbildīga marķējuma (responsible labeling) prakse Latvijā, kas līdz šim nav tikusi izmantota, jo to vēl neprasa Eiropas un Latvijas likumdošana.


AS „Latvijas balzams” apgrozījums eksporta tirgos pērn audzis par 2,8%. Lielākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts tādos nozīmīgos tirgos kā Krievija (+5,5%), Latvijas beznodokļu zona (+18,2%) un Ukraina (+38,3%). 2013. gadā galvenie tiešā eksporta virzieni bijuši Baltijas valstis, Krievija, Vācija un Skandināvija, paralēli apgūstot jaunus tirgus, tādus  kā Ķīna. Uzņēmums ierindojies arī 25 Latvijas labāko eksportētāju vidū, saņemot „The Red Jackets” titulu.
 

Papildu informācija:
Dana Hasana
AS “Latvijas balzams” Komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 67011711
Mob.:+371 26355895
E-pasts: dana.hasana@lb.lv
www.lb.lv


 

Pielikumi