Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
“Latvijas balzams” 2013. gadā saražojis vairāk nekā 2,5 miljonus litru dzirkstošo dzērienu
Emitents Amber Latvijas balzams, AS (097900BGLZ0000056644)
Veids Citi
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2014-01-09 09:59:29
Versijas komentārs
Teksts

 

„Latvijas balzams” 2013. gadā saražoja 2 miljonus 636 950 litrus dzirkstošo alkoholisko dzērienu, no kuriem „Rīgas šampanietis” un „Rīgas Dīva” kopā veidoja vairāk nekā 1,5 miljonus litru. Kopumā 2013. gadā „Rīgas Dīva” un „Rīgas šampanietis” zīmola dzērienu ražošana augusi par 2%.

 

Lai arī „Rīgas šampanietis oriģinālais” pēc VID 9 mēnešu datiem joprojām ir visvairāk pārdotais dzirkstošais vīns vietējā tirgū, arvien lielāku popularitāti pircēju vidū iegūst „Rīgas Dīva” dzirkstošie alkoholiskie dzērieni, kas vietējā tirgū jau pārstāvēti ar četriem dzērienu veidiem. „Rīgas Dīva” ražošanas apjomi pērn auguši par 67% salīdzinājumā ar 2012. gadu.

 

„Tas mums nav pārsteigums, jo dzērienu aktuālākās modes tendences norāda uz pircēju interesi par saldenākiem dzērieniem ar zemāku alkohola saturu. Šīm pircēju prasībām lieliski atbilst „Rīgas Dīva”. Paredzot šīs tendences, „Latvijas balzams” jau 2012. gadā aizsāka pārdomātu un uz nākotnes tirgus situāciju vērstu ražošanas un tirdzniecības politiku, pārstrukturizējot Rīgas dzirkstošo vīnu un dzērienu līniju un uzsākot zīmola „Rīgas Dīva” ražošanu”, pauž uzņēmuma Komercdirektors Valters Kaže.

 

Kopumā 2013.gadā „Rīgas Dīva” un „Rīgas šampanietis” zīmola dzērienu ražošana kāpusi par 2%, vienlaikus portfelī nedaudz (par 11%) samazinoties Rīgas šampanietim, bet strauji (par 67%) augot dzirkstoša vīna „Rīgas Dīva” apjomam.

 

Uzņēmums jau ir sācis strādāt pie vairākiem jauniem dzirkstošo vīnu projektiem, kas vērsti arī uz eksporta tirgu.

 

Par AS “Latvijas Balzams”

 

AS “Latvijas balzams” ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi kopš 1900. gada. Uzņēmums pārstāv 24% Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus un ražo šodien vairāk nekā 100 dažādus produktus gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos ir izteikts tirgus līderis Latvijā.

 

AS “Latvijas balzams” nodrošina vairāk nekā 600 darba  vietas un ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā, kā arī pārtikas nozares lielākais uzņēmums Latvijā.  Starp mūsu ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya, Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un vietējā tirgū populārākais dzirkstošais vīns Rīgas šampanietis. Mūsu lielākais lepnums - Rīgas Melnais balzams, ir viens no senākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā, kas savu pirmsākumu rod tālajā 1752. gadā. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne.

 

AS “Latvijas balzams” ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk nekā 160 valstīs ar SPI Group starpniecību un vairāk nekā 30 pasaules valstīs tiešā eksporta ceļā. Uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto kvalitāti apliecina ne tikai simtiem apbalvojumu dažādos pašmāju un starptautiskos konkursos gūtie kvalitātes sertifikāti, bet arī gadu desmitos iemantotā patērētāju uzticība. Ražošanā ieviesti starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam, iepakojumam, darba kultūrai.

 

2013. gada maijā AS “Latvijas balzams” ieguva sudraba medaļu Ilgtspējas indeksā, uzlabojot savu kopējo sniegumu salīdzinot ar 2012. gadu, kas apliecina mērķtiecīgu darbu uzņēmuma iekšējo procesu efektivizācijā un risku vadībā.

 

Papildu informācija:

Dana Hasana

AS “Latvijas balzams” Komunikācijas vadītāja

Tel.: +371 67011711

Mob.:+371 26355895

E-pasts: dana.hasana@lb.lv

www.lb.lv

Pielikumi
IMG_3631.jpg (1284.25 kB)