Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
INDEXO Banka atklāj Klientu atbalsta centru
Emitents Indexo, IPAS (875500AT8JI5HU41AY20)
Veids 2.2. Iekšējā informācija
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2025-02-17 09:11:47
Versijas komentārs
Teksts

INDEXO Banka AS (turpmāk – INDEXO Banka) šodien atklāja klātienes Klientu atbalsta centru, kas atrodas biroju kompleksā Verde, Roberta Hirša ielā 1, Rīgā. Jaunajā Klientu atbalsta centrā apmeklētāji varēs saņemt konsultācijas un risināt nestandarta jautājumus bez iepriekšēja pieraksta. 

“Gandrīz nekas nav kaitinošāks par tehnoloģiju uzņēmumu robotizēto atbalstu, kas it kā “lieliski” tiek galā ar visām jūsu problēmām un apziņu, ka nekāda cita saziņas alternatīva nav pieejama. INDEXO mēs saprotam, ka modernai finanšu iestādei ir jāspēj piedāvāt ne tikai digitālus risinājumus, bet arī patiesi personalizētu klientu atbalstu. Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai klienti varētu ērti pārvaldīt ikdienas bankas pakalpojumus mobilajā lietotnē. Taču mēs arī labi apzināmies, cik svarīga ir iespēja saņemt personīgu konsultāciju klātienē, īpaši sarežģītākos jautājumos, piemēram, mājokļa kredīta gadījumā,” stāsta Valdis Siksnis, INDEXO Bankas valdes priekšsēdētājs un viens no dibinātājiem. 

INDEXO Klientu atbalsta centrs atrodas biroju kompleksa Verde B ēkas pirmajā stāvā. Tā interjers ir veidots kā atvērta un viesmīlīga telpa, kas veicina draudzīgu un atvērtu saziņu. Centra darba laiks ir darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00, apmeklējums iespējams bez iepriekšēja pieraksta.  

Īpaša iespēja tiek piedāvāta 21. februārī – iepriekš pierakstoties https://calendly.com/d/crgk-zq6-zv9 ikvienam būs iespēja individuāli tikties ar INDEXO vadības pārstāvjiem, lai apspriestu bankas un pensiju pārvaldes darbību, kā arī dalīties ar idejām un ierosinājumiem, kā INDEXO var uzlabot finanšu pakalpojumu vidi Latvijā. 

INDEXO Banka turpina attīstīt savu pakalpojumu klāstu un pilnveidot mobilo lietotni, piedāvājot klientiem ērtus un izdevīgus risinājumus. Kā pirmā finanšu iestāde Latvijā, INDEXO Banka ieviesusi iespēju pensiju 2. līmeņa dalībniekiem ērti sekot līdzi savam uzkrājumam bankas mobilajā lietotnē. Bankas klientu skaits jau pārsniedz 25,7 tūkstošus, uzticēto noguldījumu apjoms – 40,87 miljonus eiro, bet izsniegto patēriņa kredītu portfelis sasniedzis 2,83 miljonus eiro. Savukārt INDEXO pensiju klientu skaits ir vairāk kā 143 tūkstoši, un pārvaldībā esošie aktīvi pārsniedz 1,40 miljardus eiro. 

 

Par INDEXO    

INDEXO ir finanšu pakalpojumu grupa, kas apvieno pensiju pārvaldes uzņēmumus un INDEXO Banku.     

INDEXO, Latvijas Bankas licencēta ieguldījumu pārvaldes sabiedrība, piedāvā mūsdienīgus pensiju 2. un 3. līmeņa plānus. Tas ir viens no visstraujāk augošajiem pensiju pārvaldītājiem Baltijā ar vairāk nekā 143 tūkstošiem klientu un vairāk nekā 1,40 miljardiem eiro pārvaldībā. 

INDEXO Banka, Eiropas Centrālās bankas licencēta kredītiestāde, šobrīd apkalpo vairāk nekā 25,7 tūkstošus klientu, ar kopējo noguldījumu apjomu 40,87 miljoni eiro un 2,83 miljoniem eiro patēriņa kredītu portfeļa apjomu.  

Dibināts un bāzēts Latvijā, INDEXO ir Nasdaq Riga biržā kotēts uzņēmums ar gandrīz 6 000 akcionāru. Uzņēmuma misija ir cīnīties par labāku finanšu vidi Latvijā un stiprināt Latvijas iedzīvotāju labklājību, nodrošinot mūsdienīgus un personalizētus finanšu pakalpojumus. Papildu informācija pieejama www.indexo.lv.   

  

Kontaktinformācija:   
Ieva Bauma   
INDEXO mārketinga un komunikācijas vadītāja   
E: ieva.bauma@indexo.lv   
T:+ 371 28 636 789   

 

Pielikumi