Emitents | Rīgas kuģu būvētava, AS (48510000DWP0BMQCTM64) |
Veids | Būtiski notikumi |
Valoda | LV |
Statuss | Publicēts |
Versija | |
Datums | 2012-05-17 11:52:35 |
Versijas komentārs | |
Teksts |
Par publikāciju laikrakstā Telegraf. http://www.telegraf.lv/news/rfb-mai-investor-otdyhai
A/S „Rīgas kuģu būvētava” valde paziņo, ka raksta autors ir sniedzis nepilnīgu, nekorektu un nepārbaudītu informāciju.
Singapūrā notiek platformas montāža. Pirms transportēšanas nogriež naftas ieguves pašpacelošās peldošās iekārtas trīs kolonnas(kājas), uz kurām iekārta pati paceļas un nolaižas vajadzīgā augstumā. Kājas/kolonnu augstums/garums ir gandrīz158m. Iekārtas garums ir gandrīz 95m un platums 70m. Kājas/kolonnas sagriež dažās sekcijās, lai būtu iespējams ieiet Melnajā jūrā: ir jāiet zem tilta Bosforas šaurumā, kura maksimālais augstums ir 70 m un no drošības viedokļa, atļautais kravu augstums nedrīkst pārsniegt 58m. Melnās jūras ostā kolonnas/kājas tiks atjaunotas, sametinot nogrieztās sekcijas, kā tas ir paredzēts projektā. Piegādes līgums paredz iekārtas aprīkošanu ar iekārtām un tehniku, ieskaitot karotāžas, cementēšanas un citas iekārtas, kā arī helikoptera piegādi, lai nodrošinātu cilvēku glābšanas un transportēšanas iespējas, jo platforma darbības laikā attālums līdz krastam var pārsniegt 150-200km atkarībā no naftas atradnes. Attiecībā uz siltināšanu, tā jau ir izdarīta rūpnīcā Singapūrā.
Singapūrā tiks veikta platformas pilnā komplektācija ar iekārtām, mehānismiem, ierīcēm, kuras tiek saņemtas no dažādām valstīm un piegādātājiem.
Par uzņēmuma peļņu 2012. gadā. Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir iesaistījies vairākos resursu ietilpīgos projektos, tai skaitā naftas platformas piegādes projektā, valde prognozē, ka 2012. gads tiks noslēgts ar peļņu. Šobrīd prognozēt peļņas apmērus nav iespējams.
|
Pielikumi |
|