Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
“Grindeks” koncerna stratēģija paredz četrus attīstības virzienus
Emitents Grindeks, AS (5299006DWR32NKWM1O86)
Veids 2.2. Iekšējā informācija
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2020-09-22 16:54:59
Versijas komentārs
Teksts

 “Grindeks” koncerna stratēģija paredz četrus attīstības virzienus

Akciju sabiedrība “Grindeks” informē, ka ir izstrādājusi “Grindeks” koncerna attīstības stratēģiju līdz 2025. gadam, izvirzot šādus nozīmīgākos attīstības virzienus:

1) jaunu aktīvo farmaceitisko vielu un gatavo zāļu formu klāsta paplašināšana;

2) darbības paplašināšana jaunos tirgos – Eiropas Savienības valstīs, ASV, Japānā, Dienvidkorejā, Austrālijā un Jaunzēlandē;

3) ražošanas infrastruktūras paplašināšana Latvijā;

4) meitas uzņēmuma AS “Kalceks” attīstība.

AS “Grindeks” stratēģija paredz, ka uzņēmums turpmāk fokusēsies uz sirds un asinsvadu, centrālo nervu sistēmu ietekmējošo, pretvēža un diabēta ārstēšanas medikamentu klāsta paplašināšanu. Plānots, ka 2025. gadā produktu klāstu šajās terapeitiskajās grupās veidos 105 gatavo zāļu formas, un tās tiks eksportētas uz 97 pasaules valstīm. Lai stiprinātu savu konkurētspēju un neatkarību no ārvalstu aktīvo farmaceitisko vielu ražotājiem, tiek plānots paplašināt “Grindeks” aktīvo farmaceitisko vielu klāstu līdz vismaz 40 vielām 2025. gadā.

Svarīgs “Grindeks” koncerna izaugsmes priekšnosacījums būs aktīvo farmaceitisko vielu un gatavo zāļu formu ražošanas jaudas palielināšana, tāpēc attīstības plāns paredz jaunas ražotnes būvniecību Latvijā.  Šobrīd uzsākta projekta izstrāde un nepieciešamā investīciju apjoma apzināšana. Iecerēts, ka projekts tiks īstenots vairākos posmos.

AS “Grindeks” padomes priekšsēdētājs Kirovs Lipmans: “Esam sasnieguši tādu “Grindeks” koncerna attīstības stadiju, kas prasa pieņemt ļoti nozīmīgus, stratēģiski pārdomātus lēmumus par ieguldījumiem uzņēmuma nākotnē. Lai palielinātu koncerna konkurētspēju Eiropas un pasaules tirgos, kā arī sasniegtu ambiciozus mērķus, mums nepieciešamas lielākas gatavo zāļu formu un aktīvo farmaceitisko vielu ražošanas jaudas. Man kā akcionāram un Latvijas patriotam ir svarīgi, ka Latvijā attīstās rūpnieciskā ražošana un eksports. Mūsu projekts paredz izveidot jaunu pasaules līmeņa farmaceitisko ražotni, kas nesīs lielu atdevi arī Latvijas ekonomikai un veicinās valsts eksporta pieaugumu.”

“Grindeks” koncerna ilgtermiņa stratēģija paredz arī mērķtiecīgu meitasuzņēmuma AS “Kalceks” attīstību, specializējoties uz medikamentiem slimnīcu segmentam.   Plānots, ka jau 2020. gadā “Kalceks” medikamentu pārdošanas rādītājs sasniegs 40 milj. eiro.

Par AS “Grindeks”

“Grindeks” ir starptautisks farmācijas uzņēmums, kura galvenie darbības virzieni ir oriģinālproduktu, patentbrīvo medikamentu un aktīvo farmaceitisko vielu pētniecība, izstrāde, ražošana un pārdošana. „Grindeks” koncernā ietilpst četri meitas uzņēmumi Latvijā, Igaunijā un Slovākijā; pārstāvniecības atvērtas 11 valstīs.

“Grindeks” galvenās terapeitiskās grupas ir sirds un asinsvadu, centrālo nervu sistēmu ietekmējošie, pretvēža un diabēta ārstēšanas medikamenti. Uzņēmuma produktu klāstu veido oriģinālprodukti Mildronāts® (meldonijs) un Ftorafur® (tegafūrs), patentbrīvie medikamenti, kā arī aktīvās farmaceitiskās vielas.

2019. gadā uzņēmuma produkcija eksportēta uz 84 valstīm. Nozīmīgākie „Grindeks” tirgi ir Eiropas Savienības valstis, Krievija un pārējās NVS valstis, ASV, Kanāda un Japāna.

Kontakti:

Laila Kļaviņa, AS “Grindeks” Komunikācijas departamenta vadītāja

Tel.: 67083370, 29256012

fakss: 67083505

E-pasts: laila.klavina@grindeks.lv

www.grindeks.lv

 

Pielikumi