Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
“Olainfarm” grupa 1.ceturknī strādājusi ar 14% realizācijas pieaugumu
Emitents Olainfarm, AS (213800WCG52W62ENOP27)
Veids 3.1. Papildu regulētā informācija, kas ir jāatklāj saskaņā ar dalībvalsts tiesību aktiem
Valoda LV
Statuss Atcelts
Versija
Datums 2019-04-16 09:38:05
Versijas komentārs
Teksts

Konsolidētie rezultāti – marts un 3 mēneši

AS “Olainfarm” provizoriskie konsolidētie 2019. gada marta rezultāti liecina, ka Grupa realizējusi produkciju par 10,8 miljoniem eiro, kas ir par  3% vairāk nekā pērnā gada martā.  Savukārt trīs mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 14% realizācijas pieaugumu attiecībā pret 2018. gada provizoriskajiem trīs mēnešu rādītājiem, sasniedzot 34,7 miljonus eiro. “Olainfarm” grupas produkcija trīs mēnešu laikā tika pārdota 47 pasaules valstīs.

Kā liecina konsolidētie marta realizācijas dati, trīs lielākie koncerna noieta tirgi ir Latvija, kur, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada martu realizācijas apjoms ir pieaudzis par 4%, Krievija, kur šajā pat laika posmā realizācijas apjoms ir samazinājies par 23%, un Baltkrievija ar 26% pieaugumu. Pārdošanas apmēri Krievijā martā samazinājās, jo klienti plānotos medikamentu apmērus pasūtīja gada sākumā. No 10 lielākajiem noieta tirgiem samazinājums vērojams arī Ukrainā (-24%).  Visos citos galvenajos noieta tirgos marta laikā ir panākts realizācijas apjomu pieaugums, būtiskas preču piegādes veiktas uz Uzbekistānu, Nīderlandi un Tadžikistānu.

2019.gada trijos mēnešos “Olainfarm” grupas lielākie noieta tirgi saglabājušies nemainīgi - Latvija (īpatsvars 28%), Krievija (26%), Baltkrievija (16%) un Ukraina (8%). Uzņēmuma lielāko tirdzniecības partneru vidū ir arī Uzbekistāna, Nīderlande, Kazahstāna, Vācija, Tadžikistāna un Lietuva. Straujākais pārdošanas pieaugums trīs mēnešu laikā sasniegts Nīderlandē, kur realizēts par 386% vairāk nekā pērn šajā laikā, un Uzbekistānā, kur pārdošana augusi par 39% attiecībā pret pērnā gada 3 mēnešiem. Par 11% augusi realizācija Latvijā un Krievijā. No lielākajiem noieta tirgiem realizācijas samazinājums ir vērojams Kazahstānā (-27%), Vācijā (-19%) un Lietuvā (-34%).

 2019. gada marts, konsolidētie rezultāti

Realizācija tūkst. eiro

Īpatsvars kopējā
realizācijā

Izmaiņas pret 2018. gada martu

Latvija

3 233

30%

4%

Krievija

2 863

26%

-23%

Baltkrievija

1 562

14%

26%

Uzbekistāna

584

5%

100%

Nīderlande

424

4%

1015%

Tadžikistāna

413

4%

308%

Kazahstāna

381

4%

30%

Kirgizstāna

242

2%

785%

Ukraina

172

2%

-24%

Mongolija

153

1%

1292%

Citas

802

7%

-46%

Kopā

10 830

100%

3%

 

2019. gada 3 mēneši, konsolidētie rezultāti

Realizācija tūkst. eiro

Īpatsvars kopējā
realizācijā

Izmaiņas pret 2018.gada 3 mēnešiem

Latvija

9 786

28%

11%

Krievija

9 075

26%

11%

Baltkrievija

5 504

16%

20%

Ukraina

2 852

8%

21%

Uzbekistāna

951

3%

39%

Nīderlande

777

2%

386%

Kazahstāna

614

2%

-27%

Vācija

537

2%

-19%

Tadžikistāna

413

1%

34%

Lietuva

384

1%

-34%

Citas

3 796

11%

18%

Kopā

34 689

100%

14%

 

Nekonsolidētie dati – marts un 3 mēneši

Pēc nekonsolidētajiem provizoriskajiem datiem AS “Olainfarm” martā realizējusi produkciju par 7,9 miljoniem eiro, kas ir par 1% vairāk nekā pērn šai laikā. Pieaugumu galvenokārt ietekmēja apjomu palielināšanās Nīderlandē (par 1038%), Kirgizstānā (par 611%) un Tadžikistānā (par 290%). Realizācijas apjomu kritums bija vērojams Krievijā (par    28%) un Ukrainā (par 17%). 

Nekonsolidētie trīs mēnešu rezultāti liecina, ka AS “Olainfarm” realizējusi produkciju par vairāk nekā 26,5 miljoniem eiro,  kas ir par 13% vairāk nekā pērn šai pašā laikā. Atskaites periodā ar plus zīmi strādājuši visi lielākie “Olainfarm” noieta tirgi, izņemot trīs: Vācijā realizācija samazinājās par 19%, Kazahstānā par 21% un Lietuvā par 37%. Trīs mēnešos “Olainfarm” realizācija Nīderlandē augusi par 388%, Uzbekistānā par 39%, Tadžikistānā par 28%.

2019. gada marts, nekonsolidētie rezultāti

Realizācija tūkst. eiro

Īpatsvars kopējā
realizācijā

Izmaiņas pret 2018. gada martu

Latvija

2 439

31%

-28%

Krievija

1 448

18%

1%

Baltkrievija

1 253

16%

29%

Uzbekistāna

584

7%

100%

Nīderlande

424

5%

1038%

Tadžikistāna

395

5%

290%

Kazahstāna

268

3%

264%

Kirgizstāna

194

2%

611%

Ukraina

156

2%

-17%

Mongolija

153

2%

-

Citas

549

7%

-57%

Kopā

7 864

100%

1%

 

2019. gada 3 mēneši, nekonsolidētie rezultāti

Realizācija tūkst. eiro

Īpatsvars kopējā realizācijā

Izmaiņas pret 2018.gada 3 mēnešiem

Krievija

8 017

30%

9%

Baltkrievija

4 606

17%

18%

Latvija

4 492

17%

1%

Ukraina

2 835

11%

22%

Vācija

951

4%

39%

Uzbekistāna

777

3%

388%

Nīderlande

533

2%

-19%

Japāna

427

2%

-21%

Kanāda

395

1%

28%

Turkmenistāna

351

1%

-37%

Citas

3 118

12%

20%

Kopā

26 502

100%

13%

 

Meitas uzņēmumu rezultāti – marts un 3 mēneši

AS “Olainfarm” piederošā aptieku tīkla SIA “Latvijas aptieka” realizācija 2019. gada martā pārsniedza 2,1 miljonus eiro, kas ir par 2% mazāk, kā iepriekšējā gada martā. Šajā laikā darbojās 71 aptieka. SIA “Silvanols” apgrozījums š.g. martā sasniedza 0,58 miljonus eiro, kas ir par 7% labāk, kā 2018. gada marta rezultāts. Elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāju SIA “Tonus Elast”  un “Elast Medikl” realizācija 2019. gada martā veidoja 0,9 miljonus eiro, kas par 8% pārsniedz pērnā gada marta rezultātu, savukārt Veselības centru “Diamed” un “Olainmed”  apgrozījums bija 0,27 miljonus eiro. Baltkrievijas meitasuzņēmums “NPK Biotest” martā realizējis produkciju par 0,24 miljoniem eiro.

 2019. gada 3 mēnešos AS “Olainfarm” piederošā aptieku tīkla SIA “Latvijas aptieka” realizācija sasniedza 6,6 miljonus eiro, kas ir par 12% vairāk nekā pērn. SIA “Silvanols” apgrozījums atskaites periodā veidoja 1,6 miljonu eiro, demonstrējot 7% pieaugumu pret pagājušā gada 3 mēnešiem. SIA “Tonus Elast” un “Elast Medikl” realizācija 3 mēnešos sasniedza 2,17 miljonus eiro, kas ir par 7% vairāk kā pērn. Veselības centru “Diamed” un “Olainmed” apgrozījums sasniedza 0,74 miljonus eiro, savukārt “NPK Biotest” 3 mēnešos realizēja produkciju par 0,79 miljoniem eiro.

 

 

2019. gada marts

2019.gada 3 mēneši

Olainfarm noieta valstis

29

39

Koncerna noieta valstis

34

47

“Latvijas Aptieka” aptieku skaits

71

 

“Latvijas Aptieka” realizācija, tūkst.

         2 137

6 606

“Diamed” un “Olainmed” realizācija, tūkst.

                 268

738

“NPK Biotest” Realizācija, tūkst.

               244

792

“Tonus Elast” un “Elast Medikl” realizācija, tūkst.

                935

2 168

“Silvanols” realizācija, tūkst.

 576

1 641

 

Saskaņā ar AS “Olainfarm” budžetu, uzņēmuma nekonsolidētais apgrozījums 2019. gadā tiek plānots 99 miljonus eiro apmērā, savukārt konsolidētais apgrozījums – 133 miljonu eiro apmērā. Saskaņā ar šeit publicētajiem provizoriskajiem apgrozījuma rādītājiem 2019. gada 3  mēnešos ir sasniegti 27% no 2019. gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 26% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma.

AS „Olainfarm“ ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Baltijas valstīs ar vairāk nekā 45 gadu pieredzi medikamentu un ķīmiski farmaceitisko produktu ražošanā. Kompānijas darbības pamatprincips ir ražot uzticamus un efektīvus augstākās kvalitātes produktus Latvijai un visai pasaulei. Šobrīd AS „Olainfarm“ produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 60 pasaules valstīm, tostarp Baltijas valstīm, Krieviju, citām NVS valstīm, Eiropu, Ziemeļameriku, Āzijas valstīm un Austrāliju.

 

Papildu informācija:


Jānis Dubrovskis

AS “Olainfarm” investoru attiecību konsultants

Tel. +371 29178878

E-pasts: janis.dubrovskis@olainfarm.com

Pielikumi