Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
„Olainfarm” realizācija turpina pieaugt arī februarī
Emitents Olainfarm, AS (213800WCG52W62ENOP27)
Veids 3.1. Papildu regulētā informācija, kas ir jāatklāj saskaņā ar dalībvalsts tiesību aktiem
Valoda LV
Statuss Atcelts
Versija
Datums 2019-03-15 16:38:09
Versijas komentārs
Teksts

Konsolidētie rezultāti – februaris un 2 mēneši

 

AS “Olainfarm” provizoriskie konsolidētie 2019. gada februāra rezultāti liecina, ka Grupa realizējusi produkciju par 11,4 miljoniem eiro, kas ir par  7% vairāk nekā pērnā gada februārī.  Savukārt divu mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 20% realizācijas pieaugumu attiecībā pret 2018.gada provizoriskajiem divu mēnešu rādītājiem, sasniedzot 23,9 miljonus eiro. “Olainfarm” grupas produkcija divu mēnešu laikā tika pārdota 40 pasaules valstīs.

 

Kā liecina konsolidētie februāra realizācijas dati, trīs lielākie koncerna noieta tirgi ir Krievija, kur, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada februāri realizācijas apjoms ir pieaudzis par 15%, Latvija, kur šajā pat laika posmā realizācijas apjoms ir pieaudzis par 14%, un Baltkrievija ar 3% pieaugumu.  No 10 lielākajiem noieta tirgiem samazinājums vērojams Lietuvā (par 43%), Kazahstānā (par 37%) un Uzbekistānā (par 6%).  Visos citos galvenajos noieta tirgos februāra laikā ir panākts realizācijas apjomu pieaugums, būtiskas preču piegādes veiktas uz Japānu un Kanādu.

 

  1. gada divos mēnešos “Olainfarm” grupas lielākie noieta tirgi saglabājušies nemainīgi - Latvija (īpatsvars 27%), Krievija (26%), Baltkrievija (15%) un Ukraina (10%). Uzņēmuma lielāko tirdzniecības partneru vidū ir arī Kazahstāna, Uzbekistāna, Vācija, Nīderlande, Japāna, Kanāda un Polija. Straujākais pārdošanas pieaugums divu mēnešu laikā sasniegts Nīderlandē, kur realizēts par 190% vairāk nekā pērn šajā laikā, un Polijā, kur pārdošanas augušas par 45% attiecībā pret pērnā gada 2 mēnešiem. Par 39% augusi realizācija Krievijā, būtiskas piegādes veiktas arī Kanādas tirgum. No lielākajiem noieta tirgiem realizācijas samazinājums (par 7%) ir vērojams tikai Uzbekistānā.

 

 

 2019. gada februāris, konsolidētie rezultāti

Realizācija tūkst. eiro

Īpatsvars kopējā
realizācijā

Izmaiņas pret 2018. gada februāri

Krievija

3 156

28%

15%

Latvija

3 156

28%

14%

Baltkrievija

1 706

15%

3%

Ukraina

1 173

10%

14%

Japāna

336

3%

NA

Kanāda

323

3%

NA

Uzbekistāna

210

2%

-6%

Kazahstāna

189

2%

-37%

Vācija

149

1%

4%

Lietuva

130

1%

-43%

Citas

913

8%

-42%

Kopā

11 440

100%

 7%

 

 

2019. gada 2 mēneši, konsolidētie rezultāti

Realizācija tūkst. eiro

Īpatsvars kopējā
realizācijā

Izmaiņas pret 2018.gada 2 mēnešiem

Latvija

 6 553

27%

15%

Krievija

6 211

26%

39%

Baltkrievija

3 942

17%

17%

Ukraina

2 681

11%

26%

Vācija

394

2%

11%

Uzbekistāna

367

2%

-7%

Nīderlande

353

1%

190%

Japāna

337

1%

7%

Kanāda

323

1%

NA

Polija

257

1%

45%

Citas

2 443

10%

-15%

Kopā

23 859

100%

20%

 

Nekonsolidētie dati – februāris un 2 mēneši

Pēc nekonsolidētajiem provizoriskajiem datiem AS “Olainfarm” februārī  realizējusi  produkciju par 8,7 miljoniem eiro, kas ir par 23% vairāk nekā pērn šai laikā. Pieaugumu galvenokārt ietekmēja apjomu palielināšanās Itālijā (par 420%), Krievijā (85%) un Uzbekistānā (par 23%).   Relizācijas apjomu kritums bija vērojams Kazahstānā (par 44%), Vācijā (par 29%), Latvijā (par 7%) un Baltkrievijā (par 5%). 

Nekonsolidētie divu mēnešu rezultāti liecina, ka AS “Olainfarm” realizējusi produkciju par vairāk nekā 18.6 miljoniem eiro,  kas ir par 19% vairāk nekā pērn šai pašā laikā. Atskaites periodā ar plus zīmi strādājuši visi lielākie “Olainfarm” noieta tirgi, izņemot Uzbekistānu, kurā realizācija samazinājās par 7%. Divos mēnešos “Olainfarm” realizācija  Turkmenistānā augusi par 437%, Nīderlandē par 190%, Krievijā par 41%.

2019. gada februāris, nekonsolidētie rezultāti

Realizācija tūkst. eiro

Īpatsvars kopējā
realizācijā

Izmaiņas pret 2018. gada februāri

Krievija

2 744

32%

85%

Baltkrievija

1 424

16%

-5%

Latvija

1 397

16%

-7%

Ukraina

1 171

13%

6%

Japāna

336

4%

NA

Kanāda

323

4%

NA

Uzbekistāna

210

2%

23%

Vācija

146

2%

-29%

Kazahstāna

130

1%

-44%

Itālija

127

1%

420%

Citas

696

8%

-20%       

Kopā

8 704

100%

23%

 

2019. gada 2 mēneši, nekonsolidētie rezultāti

Realizācija tūkst. eiro

Īpatsvars kopējā realizācijā

Izmaiņas pret 2018.gada 2 mēnešiem

Krievija

5 577

30%

41%

Baltkrievija

3 353

18%

15%

Latvija

3 044

16%

1%

Ukraina

2 679

14%

26%

Vācija

391

2%

12%

Uzbekistāna

367

2%

-7%

Nīderlande

353

2%

190%

Japāna

337

2%

7%

Kanāda

323

2%

NA

Turkmenistāna

251

1%

437%

Citas

1 964

11%

-20%

Kopā

18 638

100%

19%

 

Meitas uzņēmumu rezultāti  – februāris un 2 mēneši

AS “Olainfarm” piederošā aptieku tīkla SIA “Latvijas aptieka” realizācija 2019. gada februārī pārsniedza 2.1 miljonus eiro, kas ir par 27% vairāk, kā iepriekšējā gada februarī.  Šajā laikā darbojās 69 aptiekas. SIA “Silvanols” apgrozījums š.g. februārī sasniedza 0.58 miljonus eiro, kas ir teju tāds pats,  kā 2018. gada februāra rezultāts. Elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāju SIA “Tonus Elast”  un “Elast Medikl” realizācija 2019. gada februārī veidoja  0,7 miljonus eiro, kas par 8% pārsniedz pērnā gada februāra rezultātu, savukārt Veselības centru “Diamed”  un “Olainmed”  apgrozījums 0.24 miljonus eiro. Baltkrievijas meitasuzņēmums  “NPK Biotest”  februārī  realizējis produkciju par 0,28 miljoniem eiro.

 2019. gada 2 mēnešos AS “Olainfarm” piederošā aptieku tīkla SIA “Latvijas aptieka” realizācija sasniedza 4.5 miljonus eiro, kas ir par 21% vairāk nekā pērn. SIA “Silvanols” apgrozījums atskaites periodā veidoja 1,1 miljonu eiro, demonstrējot 6% pieaugumu pret pagājušā gada 2 mēnešiem. SIA “Tonus Elast” un “Elast Medikl” realizācija 2 mēnešos sasniedza 1,23 miljonu eiro, kas ir par 6% vairāk kā pērn.  Veselības centru “Diamed”  un “Olainmed”  apgrozījums sasniedza 0,47 miljonus eiro, savukārt “NPK Biotest” 2 mēnešos realizēja produkciju par 0,55 miljoniem eiro.

 

 

2019. gada februāris

2019.gada 2 mēneši

Olainfarm noieta valstis

26

35

Koncerna noieta valstis

32

40

“Latvijas Aptieka” aptieku skaits

69

 

“Latvijas Aptieka” realizācija, tūkst.

 2 124

4 469

“Diamed” un “Olainmed” realizācija, tūkst.

238

 

470

 

“NPK Biotest” Realizācija, tūkst.

282

547

“Tonus Elast” un “Elast Medikl” realizācija, tūkst.

704

 

1 233

 

“Silvanols” realizācija, tūkst.

580

1 065


Saskaņā ar AS “Olainfarm” budžetu, uzņēmuma nekonsolidētais apgrozījums 2019. gadā tiek plānots  99 miljonus eiro apmērā, savukārt konsolidētais apgrozījums – 133 miljonu eiro apmērā. Saskaņā ar šeit publicētajiem provizoriskajiem apgrozījuma rādītājiem 2019. gada 2  mēnešos ir sasniegti 19% no 2019. gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 18% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma.

 

AS „Olainfarm“ ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Baltijas valstīs ar vairāk nekā 45 gadu pieredzi medikamentu un ķīmiski farmaceitisko produktu ražošanā. Kompānijas darbības pamatprincips ir ražot uzticamus un efektīvus augstākās kvalitātes produktus Latvijai un visai pasaulei. Šobrīd AS „Olainfarm“ produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 60 pasaules valstīm, tostarp Baltijas valstīm, Krieviju, citām NVS valstīm, Eiropu, Ziemeļameriku, Āzijas valstīm un Austrāliju.

 

Papildu informācija:


Inga Krūkle
AS “Olainfarm” valdes locekle
Tālr.: +371 28698449
E-pasts: inga.krukle@olainfarm.com

 

Pielikumi