Teksts
|
Baltijas
lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs AS „Latvijas balzams’’
(LB), aprīlī atzīmējot savu 115.dzimšanas dienu, atjauno uzņēmuma
vizuālo identitāti un logo. Šodien uz ražošanas ēkas Rīgā, A. Čaka
ielā 160, tika uzstādīts jaunais LB logotips, kas ieguvis košāku un
mūsdienīgāku izskatu, tādējādi apliecinot seno patiesību –
pastāvēs, kas pārvērtīsies.
Kā norāda LB valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš-Āboliņš, jo
tradīcijām bagātāks un senāks ir uzņēmums, jo lielāku atbildību tas
uzliek uzņēmuma vadībai un darbinie-kiem: „Mūsu uzdevums ir ne
tikai augstu turēt kvalitātes latiņu, ražojot tādus pasaulē jau
pazīstamus vēsturiskus zīmolus kā „Allažu ķimelis”, „Rīgas Melnais
balzams”, „Stolichnaya”, bet arī attīstīties kā mūsdienīgam
ražotājam. Un tas nozīmē meklēt efektīvākos risinājumus, kā ražot
gudri, jaudīgi un atbilstoši starptautiskam
pieprasī-jumam”.
Šogad aprit 115 gadu, kopš darbu sāka Rīgas valsts degvīna
noliktava nr.1 (tagadējais „Latvijas balzams’’), lai nodrošinātu
Vidzemes guberņā ieviesto valsts spirta monopo-lu. Par uzņēmuma
dzimšanas dienu tiek uzskatīts 1900.gada 30.aprīlis – šajā datumā
fiksēts pirmais akts par rektificēta spirta kravas pieņemšanu
noliktavā.
Kā liecina vēstures arhīva dati, 1903. gada novembrī uzņēmumā
strādāja jau 204 strādnieki, no kuriem lasītpratēji bija 175.
Šodien AS „Latvijas balzams” nodarbina vairāk nekā 600 strādājošos
divās ražotnēs – A.Čaka iela 160 un A.Briāna ielā 7.
|